no-img
مرجع دانلود پروژه

ترجمه مقاله خواص ترمودینامیکی مبردها - مرجع دانلود پروژه


مرجع دانلود پروژه
مطالب ویژه
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

ZIP
ترجمه مقاله خواص ترمودینامیکی مبردها
zip
می 14, 2018
8.18 مگابایت
تعداد صفحات: 37
۶,۰۰۰ تومان
۶,۰۰۰ تومان – خرید

ترجمه مقاله خواص ترمودینامیکی مبردها


ترجمه مقاله معتبر با موضوع پیش‌بینی خواص ترمودینامیکی مبردها با معادله حالت مکعبی سه پارامتری که در سال ۲۰۱۶ در نشریه معتبر و بین‌المللی International Journal of Refrigeration به چاپ رسیده است، از طریق مرجع دانلود پروژه یک مهندس آماده دریافت است. این ترجمه مقاله در قالب فایل PDF و Word هم‎‌اکنون با پرداخت هزینه بسیار اندک قابل دریافت است. نسخه اصلی مقاله ۱۹ و نسخه ترجمه شده ۳۷ صفحه می‌باشد.

عنوان مقاله اصلی:

Prediction of thermodynamic properties of refrigerant fluids with a new three-parameter cubic equation of state

خلاصه مقاله:

برای شرح خواص ترمودینامیکی سیالات مبرد، استفاده از یک مدل ترمودینامیکی قابل اطمینان که بتواند نتایج را به دقت برای هر دو حالت ترکیبات خالص و مخلوط به دقت پیش بینی نماید، حائز اهمیت است. در این بررسی، یک معادله حالت مکعبی سه پارامتری جدید بر اساس اصلاح معادله حالت شناخته شده پاتل-تجا معرفی می‌گردد. معادله حالت جدید با تابع آلفای ماتیاس-کوپمن مرتبط است.
تنها با دانستن ضریب بی مرکزیتی (ω) و ضریب تراکم پذیری بحرانی تجربی Zc ترکیبات خالص، می‌توان خواص ترمودینامکی ترکیبات خالص و نیز مخلوط را به وسیله معادله حالت جدید پیش بینی نمود. پارامتر ضریب فعالیت Kij برای پیش بینی خواص مخلوط مورد نیاز نمی‌باشد.
نتایج بدست آمده از معادله حالت جدید سازگاری مناسبی با داده‌های تجربی برای خواص تعادل بخار – مایع و چگالی نشان می‌دهد. نتایج بدست آمده برای چگالی مایع، و در نزدیکی نقطه بحرانی، در مقایسه با نتایج بدست آمده از معادله حالت‌های پنگ-رابینسون و پاتل-تجا به طور خاص صدق می‌کند.



موضوعات :
ترجمه مقاله , مقاله

درباره نویسنده

مدیر 4 نوشته در مرجع دانلود پروژه دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه بگذارید

Be the First to Comment!

avatar
  Subscribe  
Notify of