no-img
مرجع دانلود پروژه

ترجمه مقاله معادله حالت اصلاحی مبردها - مرجع دانلود پروژه


مرجع دانلود پروژه
مطالب ویژه
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

ZIP
ترجمه مقاله معادله حالت اصلاحی مبردها
zip
ژوئن 3, 2018
2.26 مگابایت
تعداد صفحات: 16
۴,۰۰۰ تومان
۴,۰۰۰ تومان – خرید

ترجمه مقاله معادله حالت اصلاحی مبردها


ترجمه مقاله معتبر با موضوع معادله حالت اصلاحی زنجیره کره سخت اختلال یافته‌ی مبردها که در سال ۲۰۱۵ در نشریه معتبر و بین‌المللی Journal of Molecular Liquids به چاپ رسیده است، از طریق مرجع دانلود پروژه یک مهندس آماده دریافت است. این ترجمه مقاله در قالب فایل PDF و Word هم‎‌اکنون با پرداخت هزینه بسیار اندک قابل دریافت است. نسخه اصلی مقاله ۶ و نسخه ترجمه شده ۱۶ صفحه می‌باشد.

عنوان مقاله اصلی:

A perturbed hard sphere chain equation of state for refrigerants

خلاصه مقاله:

کار حاضر بسط موفقیت آمیز یک معادله حالت اصلاحی زنجیره کره سخت اختلال یافته را برای مبردهای مایع نشان می دهد. هدف ما پیش بینی یک مدل قابل اعتماد برای توصیف خواص حجمی مبردها است. در این راستا، ما معادله حالت قبلا توسعه یافته را به R12، R13 R13b1، R22، R23، R32، R123، R124، R134a ، R142b، R143a، R170، R218، R227ea، R290، R 1150 و R1270. اعمال کردیم.
دو پارامتر وابسته به درجه حرارت که: توابع جهانی از درجه حرارت کاهش یافته و فقط یک پارامتر قابل تنظیم که می تواند توسط برازش به چند داده های تجربی محاسبه شوند در این معادله حالت وجود دارند. ثابت نقطه جوش  به عنوان عوامل سنجش استفاده شده است. به منظور ارزیابی مدل، ما چگالی های پیش بینی شده را با داده های نوشتاری مقایسه کردیم. این به نتایج بسیار دلگرم منتهی شد. نتایج حاصل از چهار معادله حالت دیگر برای مقایسه ارائه شده است. نتایج ما از نظر کاربردی برای مخلوط مبردها و هیدروکربن زنجیره بلند امیدوارکننده به نظر می‌رسد. در این رابطه این مقاله می‌تواند به عنوان یک گام ضروری به سوی پیش بینی رفتار مخلوطی از مبردها و اثر حضور روغن روانکاری در مخلوط در نظر گرفته شود.



موضوعات :
ترجمه مقاله , مقاله

درباره نویسنده

مدیر 4 نوشته در مرجع دانلود پروژه دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه بگذارید

Be the First to Comment!

avatar
  Subscribe  
Notify of